Liiton tukea jäsenille

Työväen Musiikkitapahtuma 2023. Kuva: Teemu Syrjänen

JHL:n jäsenet saavat alennusta lipuista Työväen Musiikkitapahtumaan

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä pääset Työväen Musiikkitapahtumaan edullisemmin kuin muut. Tule mukaan viettämään heinäkuun viimeistä viikonloppua Suomen ykkösartistien tahtiin tanssien!

Kesän ikimuistoisinta viikonloppua vietetään 25.–28. heinäkuuta, kun Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella nautitaan jälleen Suomen parhaista artisteista. Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat 20 euroa alennusta festarilipustasi.

Tapahtumassa esiintyvät Arppa, Kotiteollisuus, Suistamon Sähkö, Mariska, Leavings & Timo Rautiainen, Isac Elliot, Salla Flinkman, Atomirotta, Lenni-Kalle Taipale & Osmo Ikonen, Kolmas Nainen, Eini, Bee, Coitus Int 50 Revival, Mary Ann Hawkins, emma & matilda, Aliisa Syrjä, Rebekka Holi, Jonna Tervomaa, Vimma, Roamin’ Street Band, Ida Paul & Kalle Lindroth, Paperi T ja Sexmane.

Festarit järjestetään UPM Tervasaaren paperitehtaan ja Myllysaaren museon pihamaan ainutlaatuisessa miljöössä. Laadukkaan musiikkikattauksen lisäksi tapahtumassa on luvassa työväenkulttuuria, ilmaisohjelmaa lapsille ja ikäihmisille, lavarunoutta, yhteislaulua sekä ajankohtaisia ja yhteiskunnallisia keskustelutilaisuuksia.

Musareilla nähdään! Osta alelippu Tiketistä

JHL:n jäsenalennus pätee kaikkiin lipputyyppeihin. Alennushintaisen lipun pääset ostamaan Tiketistä.

Alennuksiin oikeuttavat kortit tarkistetaan porteilla, joten muista pitää jäsenkorttisi mukana festareille lähtiessäsi.

Upea Tähtiammattilais-jäsentapahtuma Tampereella!

Lokakuussa 2024 ammattiliittosi JHL järjestää Tampereella häikäisevän Tähtiammattilaiset-tapahtuman, joka kokoaa yhteen JHL-alojen tähdet! Luvassa huippupuhujia, kouluttautumista, ykkösluokan esiintyjiä ja hulppea iltagaala, hinta vain 50 euroa / päivä! Tapahtuma on vain JHL:n jäsenille.

Ilmoittaudu Tähtiammattilaispäiville!

Jäsenedut

JHL:n jäsenedut ovat valtavan monipuoliset.

Ne ulottuvat työelämän turvasta vapaa-ajan etuihin.

Saat työpaikalla asioitasi ajavan luottamusmiehen ja monia mahdollisuuksia koulutukseen.

Saat ilmaiseksi kattavan vakuutuspaketin ja jäsenlehden.

Alennusta saat lähes asiasta kuin asiasta, muun muassa risteilyistä, hotelleista, lomapaikoista, liikuntapalveluista ja äänikirjoista.