Hallituksen yhteystietoja

Ruotsalainen Ville, varapuheenj.                ville.ruotsalainen@outlook.com

Anneli Outinen, jäsenasiodenhoitaja          mirja.outinen@gmail.com

Puhelin: +358 40 039 9344

Juha Lahdensuu                                         juha.lahdensuu@outlook.com

Hallituksen varajäsenet

Kuismanen Lotta                                 lotta.kuismanen@gmail.com

Kujala Kimmo                                      mrkibe80@gmail.com

Hallituksen tietoja on päivitetty 20.2.2024

Vantaan JHL ry:n hallituksen kokoukset .

Tämän tarkoituksena on varmistaa sujuva kommunikaatio ja tehokas kokousten hallinta. Alla on käytäntö, jota noudatamme:

1. Hallituksen kokousten järjestäminen:
    • Hallitus kokoontuu paikan päällä ensisijaisesti ja ennalta sovittujen aikataulujen mukaisesti.
    • Kutsua erikseen ei lähetetä, ja mahdollisista muutoksista toimintasuunnitelmaan päätettyihin päiviin ilmoitetaan etukäteen.
  2. Kutsutut osapuolet:
    • Hallituksen jäsenet sekä varajäsenet ovat aina kutsuttuja hallituksen kokouksiin.
    • Työsuojeluvaltuutetut sekä luottamusmiehet ovat tervetulleita ja kutsuttuja ilman erillistä kutsua hallituksen kokouksen alkuun edunvalvonta-asioiden käsittelyyn.
  3. Etäosallistuminen:
    • Työsuojeluvaltuutetuilla ja luottamusmiehillä on mahdollisuus osallistua edunvalvonta-asioiden käsittelyyn myös etänä.
    • Teams-kutsut lähetetään ennen kokouksen alkua niille, jotka osallistuvat etänä.
  4. Kokousaikataulu:
    • Alla on vuoden 2024 hallituksen kokousaikataulu. Kokoukset pidetään toimitilassa klo 17.15, ellei toisin sovita.

Vantaan JHL 865 ry

Tikkuraitti 11 A 10, (3.krs) 01300 Vantaa