Virkistystä jäsenistölle

Kesäretki Etelä-Pohjanmaalle 8.-9.6.2019

Näe Pandat Ähtärissä ja tee edullisia ostoksia Suomen suurimmassa Kyläkaupassa Veljekset Keskisellä Tuurissa. Matkan varrella muutakin mukavaa nähtävää.

Lähtö lauantaina 8.kesäkuuta kello 7.30 Tikkurilasta, 8.00 Martinlaaksosta, josta matkamme kulkee reittiä Hämeenlinna – Pälkäne, jossa kahvittelutauko ABC Aapiskukossa, jonka jälkeen jatkamme matkaa OrivesiRuovesi – Virrat.

Matkan varrella ohitamme kuuluisat Torisevan rotkojärvet, jotka ovat tunnettuja syvyydestään ja jylhien kallioiden tavoin äkkijyrkistä rannoistaan. Ruokailemme Virroilla, n. kello 12.30 Ravintola Mikontalossa, Herrasen saaaren Perinnekylän alueella.

Ruokailun jälkeen ajamme n. 50km Virroilta Ähtäriin. Saavumme hotelli Mesikämmeneen, jossa saamme hotellihuoneemme käyttöön viimeistään kello 15. Odotellessa, voimme hyödyntää hotellin kokoustiloja 1- 2h. Majoitus hotelli Mesikämmenen kahden hengen hotellihuoneisiin. Hotelli Mesikämmen ravintoloineen ja kylpylöineen sijaitsee vain 100 metrin päässä eläinpuiston sisäänkäynnistä. Perillä Ähtärissä, menemme Ähtäri Zoo Eläinpuistoon, joka on yksi Suomen suosituimmista matkakohteista, ja nyt myös Pohjoismaiden ensimmäisten jättiläispandojen koti! Eläinpuisto ja Pandatalo ovat aivan hotellimme vieressä.

Päivän päätteeksi rentoudumme Mesikämmenen kylpyläosastolla nauttien saunan lämmöstä ja altaiden virvoittavasta voimasta. Käytössämme on 17m kuntouima-allas, vesihieronta-allas, poreallas, sekä kolme erilaista saunaa. Muista ottaa oma uimapuku kotoa lähtiessäsi matkalle mukaan. Pyyhkeet hotellista. Kylpylässä rentoutumisen jälkeen yhteinen illanvietto n. klo 20.00 alkaen sekä päivällinen.

Sunnuntai-aamulla 9.kesäkuuta meitä odottaa hotellin runsas aamupala, joka tarjoillaan kello 7-11 välisenä aikana. Aamuvirkut voivat aamusella ulkoilla hotellin alueella tai käydä aamu-uinilla kylpylän altaalla. Bussimme lähtee kello 11.30 Kyläkauppa Keskiselle Tuuriin, johon meillä on n. 30min ajomatka. Perillä kauppakeskuksessa meillä on 4 tuntia vapaata aikaa ja tutustumista kauppakylän laajaan tarjontaan. Lounaan syömme kello 15.00 Tuurin Onnenkivi ravintolassa. Paluumatka kotiin alkaa kello 16.00. Kahvitauko matkalla. Ajamme reittiä Alavus – Virrat – Kuru – Nokia –Tampere - Hämeenlinna ja Vantaalle saavumme n. kello 20-21.

Maksupäivä (100€ jäsen) 14.5.19 klo 17.30 - 19.00, ja tämän jälkeen tiedämme

peruutukset ja varasijoille jääneillä mahdollisuus päästä mukaan.

8.5.19 klo 20:50 on vahvistukset lähetetty kesäretkelle lähtijöille. Etusijalla olivat ensikertaa retkelle lähtijät, ja siksi ilmoittautuneista karsiutui heitä jotka ovat olleet jo aiemmin retkillä.

Ilmoittautuminen suljettiin 17.4.19 klo 16:22, ilmoittautuneita ollessa jo 63 kpl.

Vantaan JHL 865 ry hallitus

Kuva: https://www.linnanmaki.fi/fi/
Klikkaa kuvan kautta Linnanmäelle!

Linnanmäki rannekkeiden (318 kpl) varaukset tälle sivulle tulevalla lomakkeella 25.3.-6.4.19. Lomake sulkeutuu aiemmin jos liput ovat myyty.

Lippuja voi varata max. 4 kpl/Vantaan JHL 865 ry:n jäsen.

Mukana herkkulippu, jolla voi valita yhden seuraavista:

1. Softiksen
  2. Hattaran
  3. Kolme metrilakua
  4. Hilejuoman
  5. Pienet popcornit.

Lomakkeella tehty varaus lähetetään ilmoittamaasi @-postiosoitteeseen.

Ranneke + herkkulippu (yht.30€ kpl) lunastetaan ja maksetaan toimitilalla 17.4.19 klo 17.30-19.00.

Seuraava ja viimeinen mahdollisuus lunastaa varaamansa rannekkeet on 14.5.19 klo 17.30 - 19.00.