Virkistystä jäsenistölle

Ilmoittautumisaikaa jatkettu, tule mukaan!

Jäsenistöstä lähteneen toiveen myötä, järjestämme nopealla aikataululla pikkujoulun 3. - 4.11.18 Skandic Aulangolla, Hämeenlinnassa.

Mukaan mahtuu 50 jäsentä, ilmoittautumislomake avautuu tänne 18.9.18 klo 7.30 (ilmoittautumiset 2 hengen huoneisiin, tai yksittäin). Lomake sulkeutuu 21.9.18 klo 15.00. Lomakkeella pyydetään nimitiedot, puhelinnumero, sähköpostiosoite, jäsennumero.

Vahvistukset ilmoittautumisjärjestyksessä lähtijöille lähetetään 22.9.18 illan aikana ilmoitettuihin sähköposteihin. @-postissa annetaan yhdistyksen tilinumero ja maksuaika on 24. - 25.9.18.

Sitovat ilmoittautumiset, ja maksettu omavastuu vahvistaa osallistumisen. Varasijalle jäävät saavat myös ilmoituksen.

Jäsenen omavastuuhinta on 60 €/hlö, sisältää:

*Bussikuljetuksen (meno-paluu). Lähtö Tikkurilasta/Vantaan Hotelli klo 10:30 -->10.50 Martinlaakson asemalta. Paluumatka alkaa klo 12.00 Aulangolta, klo13.10 Martinlaakso ja 13.30 Tikkurila.

*Tervetulokahvituksen ja yhdistysinfoa/työelämätietoa kokoustilassa klo 12:30- 14:30

*Majoituksen 2:n hlön huoneessa, kylpylän vapaan käytön

*Runsaan pikkujoulubuffetin klo 19:00- 21:00

*Ohjelman (illan artisti) Turmion kätilöt + Sepi Kumpulainen

*Maittavan aamiaisen sunnuntaina

*Yhteistapaaminen ja palautteet klo 10.30 - 11.30 kokoustilassa

TERVETULOA MUKAAN!

(Päivitetty20.9.18 klo 17:44)

Lomakkeella voi ilmoittaa itsensä ja (jos tiedät) huonekaverin. Ilmoitus mukaan "mahtuville" lähetetään jokaiselle sähköpostiin torstaina 20.9.18 illalla. Samalla saat yhdistyksen tilinumeron, jonne matka maksetaan tiistaihin, 25.9.18 mennessä. Maksamattomat varaukset vapautuvat 27.9.18 jälkeen jonossa oleville..

Sitovat ilmoittautumiset, ensikertalaiset ovat etusijalla.

Voit ilmoittaa myös huonekaverisi tiedot. Kaikki kohdat täytettävä!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.