Virkistystä jäsenistölle

Kuva on linkki Hangon risteilyyn.

Kesäristeily Hankoon

Vielä mahtuu mukaan, kesäiselle erikoisristeilylle. Vantaan JHL:n jäsenille 50€ hintaan, Avec (myös 50€) mukaan ja nimitiedot lomakkeella varattuun kohtaan.

Lomakkeen lähetyksen jälkeen, saat yhdistyksen tilinumeron ja maksupäivän (25.7.22 mennessä), lomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiin.

Kesäristeily on lauantaina 27.8.22,  joka tarjoaa unohtumattoman elämyksen Suomenlahdella m/s Finlandialla ja Suomen upeimpiin kuuluvassa kesäkaupungissa, Hangossa.

Nauti laivan keittiön herkullisesta ruoasta ja kotimaisesta huippuviihteestä, shoppaile ja ilahdu risteilytunnelmasta.

Lisää tietoa  ja ilmoittautuminen linkistä

Yhdistyksen virkistystoimintaa suunnitellaan pitkin vuotta ja yritämme ottaa huomioon erillaisia toiveita sen osalta.

Voit laittaa viestin lomakkeen kautta virkistystoiminnan toiveista

Virkistystoiminta

Virkistystoiminnan kehittäminen

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Työväen musiikkitapahtuma 27.-31.7.2022

Työväen Musiikkitapahtuma viettää 50-vuotisjuhliaan Valkeakoskella UPM Tervasaaren paperitehtaan ja Myllysaaren museon miljöössä 27. – 31.7.2022.

Ikinuori festivaali tarjoaa kävijöilleen jälleen upean ohjelmiston sekä ajankohtaisen ja nimekkään esiintyjäkaartin. Luvassa on lisäksi maksutonta ohjelmaa lapsille sekä ikäihmisille, keskustelutilaisuuksia, näyttelyitä, yhteislaulutilaisuuksia sekä paljon varta vasten tapahtumaan tuotettua erikoisohjelmaa.

JHL tarjoaa jäsenilleen 20 euron lippualennuksen. Lippuvaihtoehdot löydät tapahtumasivulta.

Katso esiintyjäkaarti ja osta lippu tapahtumaan!