Jäsenasiat

Milloin maksat minimijäsenmaksua, vai oletko oikeutettu jäsenmaksuvapautukseen?

Aloittaessasi uudessa työpaikassa huolehdi, että jäsenmaksut pysyvät ajan tasalla. Yhdistys määräytyy työnantajan, työpaikallasi noudatettavan työ- tai virkaehtosopimuksen, sekä maantieteellisen sijainnin perusteella. Paikallinen edunvalvonta tapahtuu yhdistyksen kautta, varmista että maksat jäsenmaksusi ja kuulut oikeaan yhdistykseen!

Tiedottamisen ja viestinnän kannalta on tärkeää, että liitto ja paikallisyhdistyksesi Vantaan JHL ry 865 tavoittaa tarvittaessa kaikki työssä käyvät jäsenensä.

Jäsenpalvelu 24h on liiton sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi ja ilmoittautua liiton koulutuksiin.

Kirjaudu käyttäjätunnuksillasi https://www.jhl.fi/jasenyys/jasenyyden-hoito/jasenpalvelu-24h/

Jäsennumerosi on käyttäjätunnuksesi palveluun. Salasana ensimmäistä kertaa kirjautuessa on henkilötunnus (esim. 140662-123A).

Jos tiedoissasi on työnantajan tarjoama sähköposti ja puhelinnumero, päivitä myös henkilökohtaiset yhteystietosi.

Jäsenpostin voi toimittaa os.
Vantaan JHL 865/Jäsenasiat
Tikkuraitti 11 A 10, 01300 Vantaa

Jäsenasioidenhoitaja:

jonas_744@hotmail.com / Jonas Mäntynen

Logon kautta, päivitä yhteystietosi!

Tutustu eläketietoon ja kuntoutusvaihtoehtoihin.

Kuva on linkki Kevan sivuille.