Yhdistyksesi tiedottaa

Milloin jäädä eläkkeelle, miten sitä haetaan?

tänään
Keva järjestää seuraavan maksuttoman eläkeinfon 23.5.24 webinaarina. Ilmoittaudu mukaan!

VAKE:ssa työskentelevät JHL jäsenet

eilen
Tulossa 18.5.24, työpaikkojen yhteyshenkilöiden koulutustilaisuus.

Varhaiskasvatuksen jaoston tapaaminen

16.4.2024
Jaoston tapaaminen toimitilalla Tikkurilassa 21.5. 2024 Klo 17.30  Osoite on Tikkuraitti 11 A 10, 3 krs.  01300 Vantaa

Linnanmäen Rannekeet varattu

5.3.2024
Yhdistyksen jäsenille oli varattavissa Linnanmäen rannekeita jäsenetuhintaan, nyt kaikki rannekkeet ovat varattu ja tarkistamme varaukset ja yhdistyksen jäsenyyden ja ilmoitamme varauksen tehneille alustavan aikataulun lunastamisen osalta
Kuva on linkki Tähtiammattilaispäivien ohjelmaan, liittomme JHL:n sivuille

Lokakuussa Pe 11.10 – La 12.10.24 ammattiliittosi JHL järjestää Tampereella häikäisevän Tähtiammattilaiset-tapahtuman, joka kokoaa yhteen JHL-alojen tähdet! Luvassa mm. huippupuhujia, kouluttautumista, ykkösluokan esiintyjiä ja hulppea iltagaala! Tapahtuma on vain JHL:n jäsenille.

Yhdistyksesi hallitus on kokouksessaan 7.5.24 päättänyt tukea työsuhteessa olevia jäseniään (myös oppisopimusopiskelijat), tapahtuman osallistumismaksuissa:

• 2 pv = 100 euroa/2 hh jaettu huone
  • Ilman majoitusta = 30 euroa päivältä (60 €)

Ilmoittautuessa, valitse "osallistuja maksaa itse". Jäsenmaksut oltava ajantasalla, myös haettaessa maksupalautusta. Maksutosite jäsentietoineen/tilinumerolla, toimitetaan yhdistyksen hallitukselle, tapahtuman jälkeen (5.11.24 kokous) vantaanjhl@gmail.com tai yhdistyksen puheenjohtajalle sekä sihteerille.

Ilmoittaudu Tähtiammattilaispäiville!

Kuvan kautta, sähköiseen jäsenpalveluun