Tule mukaan VAKE -jaostoon!

4.11.2023

Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle siirtyneet jäsenemme -->Mitä sinun työpaikallesi kuuluu? Ole yhteydessä Edunvalvonta/Luottamusmiehet

Julkaisemme Vantaan ja Keravan hyvinvointialue jaoston sivulla vuoden 2024  kokouspäivämäärät joulukuun -23 puolivälissä. Tervetuloa mukaan!

**********************************************************************************

Tämä kokous pidetään läsnäolokokouksena 24.10.23 klo 17. -  19.30 (päättyy viim.). Tervetuloa mukaan myös, jäseneksi aikovat/liittyvät - em. onnistuu paikan päällä.

Paikka: Yhdistyksen toimitilalla Tikkuraitti 11 A 10, 3.krs (Tokmannin yläkerta). (aiemmin 7.9.23 oli Hybridimahdollisuus) -->Vantaan ja Keravan hyvinvointialue

Yhdistyksemme on meidän Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella työskentelevien jäsenten / tähtiammattilaisten "kotipesä". Sinullakin on halutessasi mahdollisuus osallistua erilaisiin tapahtumiin, vaikuttaa liittomme/yhdistyksesi toimintaan ja siihen, miten asiat omalla työpaikallasi hoidetaan.

JHL:läiset jäsenet kokoavana yhdistyksenä, (Sotesopimus ja Hyvtes) kuulisimme kuulumisia työpaikoilta. Sähköpostia on lähetetty aiempiin tapaamisiin vakehyva.fi osoitteesta, liittomme JHL:n jäsenlistan mukaisesti. Tarkista roskapostisi.

Sähköpostit eivät kaikkia ole tavoittaneet, kiitos etukäteen kun päivität yhteystietosi https://www.jhl.fi/jasenyys/jasenyyden-hoito/omajhl/ .

Ollaan yhteyksissä!

Liitteet