PainavaSyy-jäsenwebinaari

28.9.2023

Meillä on #PainavaSyy toimia hallituksen kurjistuksia vastaan – tule mukaan jäsenwebinaariin 4.10.

Miksi reagoimme hallituksen suunnittelemiin leikkauksiin? Miksi olemme aloittaneet mielenilmausten ja työtaisteluiden sarjan? Mitä tarkoittaa #PainavaSyy? Mitä JHL tavoittelee? Tule mukaan kaikille ammattiliitto JHL:n jäsenille avoimeen webinaariin keskiviikkona 4.10. klo 17.30–19.00. Webinaari on maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua.

PainavaSyy-jäsenwebinaarin ohjelma

JHL:n linjaukset ja toimet suhteessa hallituksen leikkauslistoihin
Håkan Ekström, toimialajohtaja

Orpo-Purran leikkauslistojen keskeiset sisällöt