Tavataan jaostoissa!

NINA USKOLA
11.8.2023 klo 20:00

Jaostot toimivat aktiivisina edunvalvojina, sekä yhteys- että koulutusverkostoina. Myös ammatillinen verkostoituminen, virkistäytyminen ovat osa jaostotoimintaa.

Yhdistyksessämme aktiivisesti tällä hetkellä toimivat jaostot löytyvät ovat

Jaostot / Ammattialatoiminta . Meillä on myös tilava toimitila keskeisellä paikalla Tikkurilaa (Tikkuraitti 11 A 10, 3.krs /Tokmannin yläkerrassa). Uusia ammattialatapaamisia järjestetään myös ehdotuksista, kun aktiiviset jäsenemme sellaista tarvitsevat.

Myös erilaiset vapaamuotoisemmat keskustelutilaisuuksien järjestäminen onnistuu hyvin työpäivien jälkeen sovitusti. Ideoi, esitä, anna ruusuja tai risuja yms. Sitä varten löytyy-->  Palautelomake .

Aktiiviset jäsenet ovat punainen lanka yhdistyksemme toiminnassa, ehdota rohkeasti - kerää työkavereita mukaan ja tavataan!