Kasvata osaamistasi ja tutustu oman alasi ammattilaisiin!

10.4.2019

Liittosi JHL:n kursseille on helppo ilmoittautua.

Onko sinulla mielessäsi kysymyksiä, jotka koskevat JHL:n koulutukseen ilmoittautumista? Kenties mietit, missä ilmoittaudutaan, voitko jälki-ilmoittautua tai mitä jos ilmoittutuminen ei onnistukaan tai voitko tulla kurssille vaikka et ole jäsen?

Vastauksia kysymyksiisi löydät https://www.jhl.fi/koulutus/usein-kysytyt-koulutuskysymykset/.

Ammatilliset opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta ja rinnastettavissa  työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen, kun työnantaja osallistuu kustannuksiin maksaen osallistumismaksun ja antaen osallistumisajan työajaksi. Voit sopia työnantajan kanssa koulutuksen liittämisestä osaamisen kehittämissuunnitelmaan.

Opintopäivien ja kurssien osallistumismaksu on 50 euroa kurssipäivältä. Kurssimaksu sisältää koulutuksen, materiaalin, ruokailut ja matkat liiton koulutuksia koskevan matkustussäännön mukaan sekä kurssipaikkakunnan ulkopuolelta tuleville majoituksen hotellissa kahden hengen huoneessa. Ilman majoitusta kurssimaksu on 30 euroa kurssipäivältä.

Osallistumismaksun maksaja ja laskutusosoite on selvitettävä ennen opintopäiville tai kurssille hakeutumista. Nämä maksajan tiedot merkitään kurssihakemukseen ennakkoon tehtävää laskutusta varten. Tarvittaessa voit hakea osallistumismaksua yhdistykseltäsi.

Ajantasainen tieto --> https://www.jhl.fi/koulutus/koulutuskalenteri/