Ovatko yhteystietosi JHL:ssä ajantasalla?

8.1.2019

Monet muutokset elämäntilanteessa vaikuttavat myös jäsenyyteen, jäsenmaksun maksamiseen ja jopa jäsenmaksun suuruuteen.  Pidäthän huolen siitä, että tietosi ovat liitossa ajan tasalla.

Kirjaudu käyttäjätunnuksillasi Jäsenpalvelu 24h -sivuille.
Jäsennumerosi on käyttäjätunnuksesi palveluun.
Salasana ensimmäistä kertaa kirjautuessa on henkilötunnus (esim. 140662-123A).

Ohessa kerrotuista elämänmuutoksista ilmoittamisen lisäksi voit tilata jäsenpalvelusta uuden jäsenkortin, perintäsopimuksen tai jäsenmaksuviitteet. Se käy kätevästi JHL:n yhteydenottolomakkeella.

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa muun muassa jäsenmaksuvapautuksesta, eläköitymisestä ja yhteystietojen muuttumisesta. Voit myös tilata maksuviitteitä, perintäsopimuksen tai uuden jäsenkortin. Lomakkeella voit myös hakea yhdistyksen vaihtoa. HUOM! Lomake on suojattu.

Jos asiasi koskee ansiosidonnaista päivärahaa, hakemuksen käsittelyä tai maksatusaikataulua tai vuorotteluvapaata, ota yhteyttä suoraan työttömyyskassaan. Näin varmistat asian mahdollisimman nopean käsittelyn.