Työväen Musiikkitapahtuma Valkeakoskella 26. - 29.7.2018

27.6.2018

Tehtaan pilli soi jälleen heinäkuussa. Nelipäiväinen Työväen Musiikkitapahtuma on tunnettu menevistä keikoistaan, lämminhenkisestä tunnelmastaan ja nimekkäästä esiintyjäkaartistaan. Tapahtumassa kuullaan muun muassa poppia, rokkia, räppiä, työväenlauluja ja maailmanmusiikkia.

JHL:n jäsenet saavat 20 euron alennuksen valitsemastaan lipusta. Alennus on henkilökohtainen ja jäsenyys on todistettava jäsenkortilla lipun oston yhteydessä tai nettioson osalta portilla rannekkeen vaihdon yhteydessä. Alennetut hinnat ovat voimassa 16.7. asti.

Tästä linkistä lippukauppaan!

JHL:n jäsenille tapahtumarannekkeiden hinnat ovat:

JHL tapahtumaranneke to–su 26.-29.7. 55€
JHL päiväranneke to 26.7. 15€
JHL päiväranneke pe 27.7. 20€
JHL päiväranneke la 28.7. 25€

JHL:läisille on bonuksena ladattu (500 ensimmäistä) rannekkeeseen 5 euroa ”festarirahaa”, joka käy maksuvälineenä tapahtuma-alueella. Huomioithan, että useat yhdistykset myöntävät tapahtumaan myös yhdistyskohtaisen lipputuen.

JHL on mukana sponsoroimassa Pikku Kakkosesta tuttuja, lasten rakastamia Katti Matikaista sekä Nakkirakkia, jotka saapuvat viihdyttämään lauantaina koko perhettä! Löydät alueelta myös esittelypisteemme. Tutustu tapahtumaan tarkemmin tapahtuman verkkosivuilta.

Tutustu tapahtumaan tarkemmin tapahtuman nettisivuilta