Oletko mukana? Yhdistyksesi tukee maksussa

2.3.2020

Ammattialafoorumi tarjoaa huippuluentoja kahden päivän ajan. Tapahtuma keskittyy tulevaisuuden työelämään ja antaa uusia keinoja työssäjaksamiseen. Ilmoittaudu mukaan!

Yhdistyksesi hallitus kokoontui 4.2.20 ja päätti tukea jäseniä seuraavasti: Majoituksella päivähinta 50 euroa (2 päivää = 100€). Jos et tarvitse majoitusta, yhdistys tukee 30 €/pv.

Lisätietoa: Anneli Outinenpuheenjohtaja

mirja.outinen@gmail.com

p. 0400 399344

Vuonna 2020 JHL kutsuu yhteen kaikki ammattilaiset yhteiseen Ammattialafoorumi 2020 -tapahtumaan 23. - 24.10.20. Luvassa on eri alojen huippupuhujia, verkostoitumista, ammatillista kehittymistä ja paljon muuta. Tämä on tapahtuma, jota et halua jättää väliin – eikä kannatakaan! Osallistua voi kaikkialta Suomesta.

Virallinen ohjelma valmistuu kevään aikana kun varmistukset esiintyjiltä ja luennoitsijoilta on saatu.
Kannattaa seurata JHL:n nettisivuja ja jäsenlehti Motiivia.

Kaksi päivää majoituksineen maksaa 100 euroa per henkilö. Majoitus on kahden hengen huoneissa. Jos haluat yhden hengen huoneen, tapahtuman hinta on 200 euroa.

Jos osallistut vain yhtenä päivänä ja majoitut Tampereella, päivähinta on 50 euroa. Jos et tarvitse majoitusta, hinta on 30 euroa.

Osallistumismaksun ja matkakustannukset voi maksaa joko työnantaja, yhdistys tai jäsen itse.
Selvitäthän maksajatiedot (työnantajan verkkolaskuosoite) etukäteen, koska ne vaaditaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautuminen vain sähköisesti www.jhl.fi/omajhl  Omakoulutus