Päivitä jäsentietosi!

13.12.2019

Ovathan yhteystietosi ajan tasalla?

Sopimusneuvottelut lähestyvät kovaa vauhtia. Varaudu hyvissä ajoin siihen, että ammattiliitollasi on sinulle tärkeää asiaa. Tarkista omaJHL:ssä, että yhteystietosi ovat oikein. Lisää tietoihisi myös kotisähköpostisi ja -puhelinnumerosi, silloin liittosi tavoittaa sinut parhaiten kaikissa tilanteissa.

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry pitää yllä jäsenrekisteriä joka on keskitetty rekisteri, ja johon on tallennettu JHL:n yhdistysten jäsenten tiedot.

Jäsenpalvelu 24h on poistunut käytöstä, omaJHL korvaa sen. Uuden palvelun myötä vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat poistuivat käytöstä.

OmaJHL:ssä voit:

• Päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Kun nämä tiedot ovat ajan tasalla, saat juuri sinulle tarkoitetut viestit.
  • Maksaa jäsenmaksusi.
  • Ilmoittaa uudesta työsuhteesta, tilata esitäytetyn perintäsopimuksen.
  • Vaihtaa yhdistystä.
  • Ilmoittaa eläkkeen alkamisesta.
  • Ilmoittaa jäsenmaksuvapaudesta – esimerkiksi jos jäät perhevapaalle.
  • Ilmoittaa kaikista muutoksista jotka vaikuttavat jäsenyyteen.
  • Tilata uuden jäsenkortin.
  • Peruuttaa jäsenkalenterin.