JHL:n uusi jäsen!

10.4.2018

Vielä ehtii hakea mukaan JHL tutuksi kursseille!

Mikä on järjestäytymisen ja ammattiliiton jäsenyyden merkitys? Miten päästä mukaan liiton toimintaan? Matalan kynnyksen kursseilla tutustutaan liiton toimintaan ja jäsenetuihin rennosti yhdessä opiskellen.
Kurssit ovat avoimia kaikille uusille ja uudehkoille jäsenille, eli henkilöille, jotka ovat olleet liiton jäseninä enintään 3 vuotta.
Liitto maksaa osallistujille koulutuksen, majoituksen, matkat ja ylläpidon. JHL-opisto sijaitsee Helsingissä Sörnäisissä hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Lisäksi voit hakea liitolta kurssiajalle kurssistipendiä palkattomuustodistusta vastaan.

JHL tutuksi, teemana kulttuuri, 3 pv 22. – 24.8.2018
Hakuaika kurssille päättyy 25.6.

Kurssilla tutustutaan liiton toimintaan ja jäsenetuihin sekä vieraillaan pääkaupungin
kulttuurikohteessa. Kurssin jälkeen opiskelija tuntee liiton ja yhdistyksen perustehtävät sekä ymmärtää järjestäytymisen ja ammattiliiton jäsenyyden merkityksen.

Kurssille ilmoittautuminen ja lisätiedot

Kurssille haetaan liiton kotisivuilla Jäsenpalvelu 24h kautta. Löydät kurssin järjestöllisen koulutuksen alta.

• Hae ensin kurssille Jäsenpavelu 24h:n kautta, sen jälkeen voit sopia osallistumisesi palkattomaksi ajaksi työnantajan kanssa ja pyytää palkattomuustodistuksen mukaan kurssille.

• Hakuajan päättymisen jälkeen saat tiedon kurssille pääsystä. Kurssivahvistus lähetetään osallistujalle sähköpostitse noin 5 viikkoa ennen kurssin alkua. Vahvistus sisältää tiedot kurssipaikasta, aikataulusta ym. käytännön asioista. Jos et pääse tulemaan kurssille, ole hyvä ja peru ilmoittautumisesi pari viikkoa ennen kurssin alkamisajankohtaa.

JHL:n kurssisihteerit opastavat ilmoittautumisessa ja käytännön järjestelyissä.
Tavoitat heidät puhelimitse 010 7703 510 ma - to klo 10 - 14.00 tai yhteydenottolomakkeen avulla.

Saat lisätietoa kurssin sisällöistä kurssin vastuuopettajalta.

Terveisin
Tapani Eskola
Opettaja
Koulutuksen ja yhteisten palvelujen toimialue