Ravitsemis- ja puhtausalojen ammatilliset opintopäivät 14.-15.4.18

14.2.2018

Vielä ehdit hakea Ravitsemis- ja puhtausalojen ammatillisille opintopäiville!

Kaksipäiväinen koulutus on tarkoitettu ravitsemis- ja puhtausalojen ammattilaisille ja yhdistelmätehtävissä työskenteleville jotka ovat JHL:n jäseniä ja asuvat Etelä-Suomen alueella ja pääkaupunkiseudulla.
Huomioithan, että viimeinen ilmoittautumispäivä on 5.3.

Muun Suomen vastaavan koulutustarjonnan löydät liiton koulutuskalenterista oheisesta linkistä

Teemat ja ohjelma

•  Ammatillisen koulutuksen reformi – mitä vaikutuksia työelämään?
•  Asiakaspalvelu ravitsemis- ja puhtausaloilla
•  Ergonomian merkitys ravitsemis- ja puhtausaloilla
•  Ravitsemis- ja puhtausalojen imago ja vetovoimaisuus
•  Työyhteisötaidot työpaikalla
•  Ajankohtaista alueelta sekä ravitsemis- ja puhtausaloilta

Tutustu ohjelmaan linkin kautta

Mitä maksaa?

JHL:n ammatilliset opintopäivät kannustavat oman ammattitaidon kehittämiseen ja laajentamiseen sekä kohottavat eri ammattialojen näkyvyyttä ja tiivistävät yhteistyötä eri alojen välillä. Ammatilliset opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta ja rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen, kun työnantaja osallistuu kustannuksiin maksaen osallistumismaksun ja antaen osallistumisajan työajaksi. Voit sopia työnantajan kanssa koulutuksen liittämisestä osaamisen kehittämissuunnitelmaan.

Osallistumismaksu on 50 euroa kurssipäivältä. Ilman majoitusta osallistumismaksu on 30 euroa kurssipäivältä.
Osallistumismaksun maksaja ja laskutusosoite on selvitettävä ennen opintopäiville hakeutumista.
Nämä maksajan tiedot merkitään kurssihakemukseen laskutusta varten. Tarvittaessa voit hakea osallistumismaksua yhdistykseltäsi. Myös JHL:n opiskelijayhdistykseen kuuluvat jäsenet voivat hakea osallistumismaksua omalta yhdistykseltään.

Kurssille hakeminen

Kurssille haetaan liiton kotisivuilla Jäsenpalvelu 24h kautta. Löydät kurssin ammatillisen koulutuksen alta.

•  Hae ensin kurssille Jäsenpavelu 24h:n kautta, sen jälkeen voit järjestää osallistumisajan työajaksi työnantajan kanssa ja sopia kurssimaksun maksajasta.
Jos et pääse tulemaan kurssille, ole hyvä ja peru ilmoittautumisesi 5.3. mennessä.

•  Hakuajan päättymisen jälkeen saat tiedon kurssille pääsystä. Kurssivahvistus lähetetään osallistujalle
noin 5 viikkoa ennen kurssin alkua. Vahvistuksessa on tiedot kurssipaikasta, aikataulusta ym. käytännön tietoa.

JHL:n kurssisihteerit opastavat ilmoittautumisessa ja käytännön järjestelyissä.
Tavoitat heidät puhelimitse 010 7703 510 ma - to klo 10 - 14.00 tai yhteydenottolomakkeen avulla.

Koulutuksen sisällöistä saat lisätietoja koulutuspoliittiselta asiantuntijalta: heini.wink@jhl.fi