Risteilypäivä Tallinnassa 29.6.2024

Kiitos kaikille varaajille!

Retkemme on täynnä tällä hetkellä.

Jos olet varasijalla, otamme yhteyttä mikäli paikkoja vapautuu.

Kaikille varaajille lähetetään viestiä ja mikäli esteitä ilmaantuu, vapautuvat paikat tarjotaan varausjärjestyksessä seuraaville varasijalla oleville.

Tervetuloa jäsentapahtumaan päiväksi Tallinnaan 29.6.2024!

Luvassa on ikimuistoinen päivä Suomenlahdella m/s Finlandialla.

Risteilyn hinta jäsenille on vain 40€, johon sisältyvät laivaliput, yhteinen kokoustila loungen tarjoiluineen molempiin suuntiin sekä illallinen Buffet Eckerössä.

Ilmoittaudu mukaan, sillä matkalle mahtuu vain 60 ensimmäistä jäsentä. Sitova ilmoittautuminen takaa paikkasi unohtumattomalle matkalle!

Päivän ohjelma:

• Lähtö Helsingin Länsisatamasta m/s Finlandialla klo 9.
  • Yhteinen tapaaminen kokoustilassa aamu/välipalan kera.
  • Laivalta löytyy monipuolista tarjoilua ja viihdettä, joten voit viettää aikaa leppoisasti loungessa tai nauttia laivan aktiviteeteista.
  • Perillä Tallinnassa sinulla on noin seitsemän tuntia aikaa tutustua kaupunkiin omatoimisesti.
  • Illallinen Buffet Eckerössä Tallinnassa ennen paluuta Helsinkiin.

Ilmoittautuminen ja käytännön tiedot:

• Ilmoittautuminen on sitova ja matkalle mahtuu vain 60 nopeinta jäsentä.
  • Lähtöselvitys Länsisatamassa T2:ssa viimeistään tuntia ennen lähtöä.
  • Laiva lähtee takaisin Helsinkiin klo 18.30 ja on perillä Länsisatamassa noin klo 21.00.
  • Muistathan ottaa mukaan voimassa olevan passin tai henkilökortin matkustaessasi.

Tule mukaan viettämään unohtumaton päivä Tallinnassa! Ilmoittaudu pian, jotta varmistat paikkasi matkalla.

Aikataulu ja liikennöinti

Matkaan lähdetään m/s Finlandialla kello 9 Helsingin Länsisatamasta

Tallinnassa, jossa siirrymme omatoimisesti maihin  ja vietämme päivä Tallinnassa.

Sinulla on noin  seitsemän tuntia aikaa tutustua Tallinnaan omatoimisesti.

Laiva lähtee takaisin Helsinkiin 18.30 ja on perillä Länsisatamassa n.21.00

Alla tietoa lähtöselvityksestä:

Laivamme liikennöi Länsiterminaalista T2 – Tyynenmerenkatu 14. Lähtöselvityksessä on hyvä olla viimeistään tuntia ennen lähtöä. Yksi henkilö voi lunastaa koko ryhmän liput ryhmälähtöselvityksestä omaa matkustusasiakirjaa vastaan. Laivaan nousu päättyy 30 minuuttia ennen laivan lähtöaikaa Helsingissä sekä Tallinnassa.

Muistuttelen myös vielä, mukana matkalla tarvitsee jokaisella olla mukana voimassa oleva passi tai henkilökortti (ajo- tai kelakortti eivät käy matkustusasiakirjasta).

Huomioittehan myös, että matkalla tulee olla mukana passi/henkilökortti (ajokortti/Kela-kortti ei käy matkustusasiakirjana).

Kannattaa tarkistaa, ettei matkustusasiakirjat (passi tai henkilötodistus) eivät ole vanhentuneet