Virkistystä jäsenistölle

Kuvaaja: Jessi Ristilä

Yhdistyksen jäsenille oli varattavissa Linnanmäen rannekeita jäsenetuhintaan, nyt kaikki rannekkeet ovat varattu ja tarkistamme varaukset ja yhdistyksen jäsenyyden ja ilmoitamme varauksen tehneille alustavan aikataulun lunastamisen osalta.

Rannekkeet on alustavasti varattu, tarkistamme varaukset ja ilmoitamme kotisivulla mikäli rannekkeita vapautuu.

Rannekkeet tilauksessa !

Lisää informaatiota maksusta tulee yhdistyksen sähköpostin kautta henkilölle jotka tekivät varauksen kotisivujen kautta.

Rannekkeiden luovuttaminen tapahtuu erikseen ilmoitettuna päivänä, joka tiedotetaan varauksen tehneille.

Aurinkoista kevättä toivottaen, Vantaan JHL ry

Yhdistyksen jäsenille tarjotaan mahdollisuutta ostaa enintään 4 ranneketta. Rannekkeiden omavastuuhinta on 25 €/kpl, ja jäsenyys tarkistetaan ennen rannekkeiden tilaamista.

Varaukset tehdään käyttämällä lomaketta. Varaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä, ja kun ennalta määritelty enimmäismäärä varauksia on saavutettu, lomake sulkeutuu automaattisesti.

Yhdistys lähettää varaajille sähköpostitse maksu- ja lunastustiedot varauksen vahvistamiseksi. Tämä sisältää ohjeet maksun suorittamiseksi sekä tietoa siitä, miten rannekkeet lunastetaan.

Tämä järjestely auttaa varmistamaan tasapuolisen mahdollisuuden rannekkeiden hankintaan kaikille jäsenille samoin ehdoin.