Mökit

Mökit ovat tarkoitettu Vantaan JHL 865 ry:n jäsenten virkistyskäyttöön, ja jäsenen on oltava koko vuokrausaika paikalla.

Mökkien henkilölukumääriä tulee noudattaa. Vuokraaja sitoutuu mökkiohjeistuksiin, siivoamattomasta mökistä yms. peritään lisämaksu ja vuokraoikeutta rajoitetaan jatkossa.

Asuntovaunun ja asuntoauton vuorokausimaksu on 15 e/vrk. Varataan lomakkeella.

Mökkivaraukset / tiedustelut tehdään aina alla olevalla lomakkeella.  Varaus vahvistetaan saapuneeksi sähköpostilla.

Lue mökkialueelle tehdyt ohjeet huolellisesti!

Vantaan JHL 865 ry:n hallituksen päätöksellä 3.3.20, siivoamattomasta mökistä vuokraajaa veloitetaan 150€ sekä jatkovuokrausta rajoitetaan!

Vuokraaja on vastuussa hänelle luovutetuista avaimista. Jos avain katoaa, vuokraajalta peritään 60€ uuden avaimen teettämisestä.

Tästä --> Vuokrauslomake

Mökkivuokraukset perjantaista (klo 16:00) perjantaihin. Viikonloppu vuokrauksista sovitaan erikseen, jos ei viikkovuokrauksia haluttuna aikana.

Mökkivuokrausten varaukset/tiedustelut tehdään lomakkeella (yhdistys vahvistaa) ja avaintenluovutukset sovitaan erikseen

Lähetämme @-postitse laskun ja maksettu lasku eräpäivään mennessä vahvistaa vuokrauksen.

Puhelinnumero on muuttunut.

Mökkijaos JHL 040 129 3011 (työpäivän aikana puhelin suljettuna)

tai @-postitse vantaanjhl@gmail.com.

HUOM: Omatoimiset korjaustyöt on kiellettyjä, eivätkä oikeuta vuokranalennukseen.

Vuokrausaikana aluetta saa siistiä varastosta löytyvillä välineillä omatoimisesti, mutta täytyy myös muistaa nauttia lomasta.