"Siku" eduskuntaan!

Liitto tukee jäsentensä vaalityötä

JHL tukee eduskuntavaaleissa ehdolla olevia jäseniään puoluekannasta riippumatta. Liitto voi myöntää vaalitukea myös ehdokkaille, jotka saavat tukea yhdistyksiltä. Lue lisää aiheesta linkin kautta https://www.jhl.fi/ajankohtaista/teemat/eduskuntavaalit-2019/.

Yhdistykselle ilmoittautui määräpäivään (26.1.19) mennessä yksi jäsen, joka ehdolla kevään eduskuntavaaleissa.  Syyskokouksessa 18.12.18 päätettiin vaalituesta, hallituksen kokous 5.2.19 päätti tukea jäsenensä vaalikampanjaa.

Minä tahdon kansanedustajaksi

”Unelmieni Uusimaa tarjoaa asukkailleen työtä ja toimeentuloa sekä edullista asumista. Kasvavalle väestölle Uusimaa tarjoaa kaikkien asukkaiden saavutettavissa olevat Suomen parhaat peruspalvelut”

Olen ehdolla vuonna 2019 Uudenmaan vaalipiiristä.  Haluan olla varmistamassa, että Uudenmaan kehittämisessä asukkaiden mielipiteet ja tärkeiksi kokemat asiat tulevat kuulluksi.

Kansanedustajana voin olla Sinun äänesi päätöksenteossa. Pystyn valiokuntatyöskentelyssä vaikuttamaan siihen, kuinka ihmisten arkeen vaikuttavat asiat etenevät hallintokoneistossa.

Eduskunnassa varmistaisin, että uusimaalaisten etu päätöksenteossa otetaan huomioon ja pidän alueen asukkaiden puolta meitä koskevissa asioissa.

Eduskunnassa voin vaikuttaa siihen, millaisiin asioihin rahaa kohdistetaan ja millaisia lakeja säädetään.  Hyvään elämään keskeisesti liittyvät asiat, kuten työ, asuminen, liikkuminen ja elinympäristön turvallisuus tulevat huomioiduiksi, jos tulen valituksi kansanedustajaksi.