Puheenjohtajan palsta

Hyvät yhdistyksemme Vantaan JHL ry 865 jäsenet!

Elämme vaikeita, jopa järisyttäviä hetkiä Suomessa. Tämänlaista aikaa ei ole ollut edes silloin, kun Suomi oli sodassa. On aika yhdistää yhteiset rivit, huolehtia läheisistä, ystävistä ja itsestämme, jotta jaksamme tehdä työtä paineen alla.

Ne, joilla oma työ on loppunut ja siirretty toisiin tehtäviin, on jaksettava oppia uusia toimintatapoja. Kaikilla aloilla kysytään mitä uutta voitaisiin tehdä ja mietitään uusia toimintatapoja. Kannattaakin siis laittaa Pelle Pelottoman hattu päähän ja keksiä uusia työtehtäviä sekä tehdä omia tehtäviä toisin.

Nyt tarvitaan pitkäjänteisyyttä, meitä kaikkia tämä tilanne pelottaa. Kun tämä koronakriisi poistuu, niin silloin tarvitaan sietokykyä ja jaksamista töiden purkamiseen työpaikalla.

Kuntapuolen neuvotteluissa mennään eteenpäin hitain askelin.Toivokaamme neuvottelijoille jaksamista tässä tilanteessa. Alla on nettisivut, joista voitte saada myös infoa koronatilanteessa. Seuratkaa myös JHL:n sivuja. Toivotan jäsenille jaksamista ja yhteen hiileen puhaltamista.

Pidetään toisistamme huolta.

Anneli Outinen