Yleistietoa koulutuksista

Kaikille jäsenille suunnattuja kursseja ovat muun muassa

• edunvalvonnan ja yhteistoiminnan johdantokurssi

• Ay-liike – kansanliike -kurssi

• harrastetoimintaan kiinnitetyt JHL tutuksi -kurssit, esimerkiksi valokuvaus- tai kulttuurikurssit

• Tieto- ja viestintätekniikan taitojen parantamiseen liittyvät kurssit sekä

• ammatilliset opintopäivät ja kurssit.

• Kaikki jäsenkoulutuksemme löydät koulutuskalenterista.

Käytä sähköisestä koulutuskalenterista hakiessasi hakusanoina esimerkiksi JHL tutuksi, edunvalvonnan ja yhteistoiminnan johdantokurssi, tai valitse valikosta ATK-koulutus tai Ammatilliset opintopäivät ja seminaarit.

Myös Työväen sivistysliitto TSL tarjoaa monipuolista koulutusta JHL:läisille, muun muassa esiintymiseen, työnhakutaitoihin ja vaikuttamiseen liittyvin teemoin.

Koulutukseen ilmoittautuminen

JHL:n ja SAK:laisen Kiljavan opiston kursseille ilmoittaudutaan Jäsenpalvelu 24h -palvelun kautta.

JHL:n tukemille Työväen Sivistysliitto TSL:n kursseille ilmoittautudaan suoraan http://www.tsl.fi/ .

Mitä maksaa

JHL:n järjestämä koulutus on jäsenille pääsääntöisesti ilmaista. Liitto hoitaa matkakulut, kurssimaksut, majoituksen ja ruokailukulut.

SAK-opiston eli Kiljavan opiston kurssit kuuluvat liiton tuen piiriin. TSL:n kurssien osallistumismaksun maksaa JHL.

Tutustu tarkemmin liiton maksamaan koulutustukeen.