Yhdistyksen jäsenkokous pidettiin 26.11.19.

13.12.2019

Vantaan JHL 865 ry:n syyskokous pidettiin 26.11.19. Kahvitilaisuudessa ennen kokousta, ammattiliittomme puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine kertoi työmarkkinatilanteesta ja meneillään olevista työtaisteluista sekä tulevista työehtosopimusneuvottelujen suuntaviivoista.

Kokouksessa muistettiin myös 30-vuotisesta jäsenyydestä seuraavia henkilöitä: Sirpa FrondeliusPäivi HarjuAila HeiskanenMaire Holopainen ja Arja Hongisto. Jäsenkokous huomioi myös yhdistyksen pitkän ja vaikuttavan työuran päätoimisena luottamusmiehenä tehnyttä Kaija Talonpoikaa. Yhdistyksen puheenjohtaja Anneli Outinen ojensi kukkakimput saatesanoin liittomme JHL:n puheenjohtajalle ja Kaija Talonpojalle.

Sääntömääräiset asiat käsiteltiin, yhdistyksen mökkikylän myymisestä luovuttiin toistaiseksi. Jäsenistön edellytetään osallistuvan mökkitalkoihin tulevana vuonna, mökkitoimikunnan ohjauksessa.

Seuraavalle toimikaudelle 2020 - 2021 valittiin yhdistyksen hallitus. Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi Kati Aicha, Riitta Laitinen, Milja Herranen, Seppo Elf, Ville Ruotsalainen, Sirkka-Liisa Kähärä, Sanna Huuskonen ja Kimmo Kujala. Varajäseneksi Kirsi Saari-Moisio. Puheenjohtajaksi valittiin Anneli Outinen.

Kiitos kokoukseen osallistuneille, yhdessä meissä on voimaa!

Kuvat: Merja Ruotsalainen